Hemma igen

Då var man hemma hos mammsen å pappsen igen då.  Mysig med allt julpynt. Men saknar Linköping och vreta folket. Saknar specielt en liten pojke vid namn Josef Olof Sebastian Rydell. Han är den sötaste och bästa jag vet. Honom tycker jag om, mycket.

Sov hos moster fredag-lördag. Älskar hennes mat. Älskar henns frukost :D Fick skjus ut av henne, Matte och Anton till tåget på lördag förmiddagen, och tur var väll de för hade hade inte kommit på tågen med alla mina väskor utan deras hjälp. 1000 Tack för de. När tåget kom till sthlm så gick det sönder så var tvungen att byta... Hade somnat så blev ett jävligt stressigt byte med 2 jumostora väskor, 2 påsar, en ryggsäck, en handväska och en dataväska. Det blev mycket spring, mycket trångt och saker glömdes. Hoppade av i Uppsala där min kära far mötte mig på stationen. Vid 3 tiden på lördag eftermidagen började en trött far med sin dotter den snöiga bilfärden hem till lilla Sundborn. Älskar att åka bil, älskar när det bara är jag och pappa.  Blev att åka direkt till farfar på lilljul när vi kom hem. Mycket mysigt men enormt godmat. Lööv it.

Idag har det inte hänt så mycket. Tagit lite kort, bakat lite knäck, tagit ett bad och kollat på film. Nice :D

Imorgon blir det nog att åka till stan och träffa nån....eller inte.

Nu ska jag ta och gå och lägga mig. Är så jäkla trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0