Jag är dålig på att skriva blogg

Hänt mycket sen sist jag skrev. Jag mår toppen, lite små ryggproblem bara.
Allt på vreta är toppen, eller iaf nästan allt. Ligger lite förmycket efter med alla arbeten bara. Känner mig grymt stressad över detta. Men men det är bara att plugga på och se glad ut.
Rider mer än någon sin här nere. Vänner som blir sjuka, vänner som är bakis, vänner som ska festa, vänner som ska knulla. Men jag klagar inte. I lööv it.
Idag ska jag rida  din lilla vita ponnyn Mille och din lilla bruna rabiata ponnyn Paloma <3


Nej nu måste jag faktist plugga. BAJS BAJS BAJS!

Bra saker just nu
• Snart jullov
• Voltaren
• Sebastian Rydell
• Hästarna
• Mamma

Dåliga saker just nu
• Snart jullov
• En jävla massa arbeten som ska lämnas in
• Ingen snö
• Saknar Ida Källquist som fan


Kommentarer
Postat av: Anonym

.. Vi måste prata, när kommer du hem?

2008-12-17 @ 19:57:16
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0