Lucia

Idag på morgonen så har vi varit och kollat på luciafirandet på järngårn. Det var roligt men jävla läskigt. Lackarn och Lackarns lilla häst FLÖG in i spegeln. Fy fan vad rädd jag blev. Men hon och hästen överlevde. Lackarn skrattade när hon gick ut. Toka.

Det händer väll inte så mycket mer spännande idag. Ska på födelsedags middag hos mormor ikväll. Fett med mys! Moster kommer och hämtar mig vid halv 6 typ.  Efter mycket god mat så blir det att åka hem till Järngårn där sötaste Nathalie och Linda väntar.<3

Snart är det lunch! Mycket givande lektion... Noot. Fan måste se till att få klart ALLA mina arbeten i helgen.

Nu ska jag gå och äta. puss puss

LEONIE!!!!<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0