Deg deg deg

Dagarna i Oslo har varit hur jävla nice som helst. I LOVE IT!! Vi har bara tagit det lungt och gjort det som vi har haft lust med. Vi har suttit nere på Café con bar (världens bästa fik) där Sanna jobbar och druckit kaffe och öl. Jag har naturigt vis inte druckit öl eftersom jag fortfarande käkar pencelin men syster blev nersupen igår ut av Sanna vilket var ganska kul
Jag har hittat min nya grej, Kaffe latte karamell. Det är sjukt gott.
Tro det eller ej med med är fan godare än Chai latte.


Idag blir det nog bara att hänga i lägenheten och spela guitar hero. Senare ikväll blir det att träffa kusinerna.

Puss å kram så länge <3

Kommentarer
Postat av: ida

dålig uppdatering på dethär stället!!!

2008-07-14 @ 16:58:31
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0