Jag har ALDRIG luktat så här mycket svett

I går var jag Cissi, Häger och Makke på bio. Mycket trevligt. Sen gick jag och häger hem till cissi medans hon tog moppen. Vi sov på hennes vind. Hur mysigt som helst trots att häger försökte skrämma upp oss. Jag och Cissi hittade 2 gammla "tjejboken" Vi läste och grät av skratt.

Idag har jag ridit queen och blivit avbockad som vanligt. Tack Teo för det. Efter det så tog jag och Jalle en lång promenad och myste lite bara han och jag. Älskar honom så det gör ont.
Jalle och Teo

I morgon kväll kommer min super sjuka syster hem. Ska bli helt underbart att få hem henne. Miss you sis <3
Ska försöka hinna rida både Queen och Jalle och hinna kolla på Kajsas hoppträning innan hon kommer. Får väll se om jag lyckas.

Puss å godnatt

Föresten är det bara jag som saknar sommaren 2007 hur jävla mycket som helst. Skulle kunna offra nästa vad som helst för att få tillbaka den. Suck!!! Snälla ta mej tillbaka.

Allt var så jävla lätt och helt underbart. Fan fan fan vad jag vill ha tillbaka den känslan jag hade sommaren 07. Saknar den jag var då. Saknar er då. Relationer förändras, människor förendras, livet går vidare varesig du vill eller inte. Fuck vad jag hatar det.


Kommentarer
Postat av: BassE

hohohaha ditt knasiga lilla stek! :P PUSS pårej.

2008-07-22 @ 10:55:03
URL: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0