Livet?

Nu är jag så jävla trött på mej själv så jag blir ledsen i ögat. Jag bara ligger i min säng, äter bullar, kollar på film och blir deprimera för att jag inte gör något vettigt med mitt liv. Det ända jag gjordet den här veckan (förutom ovanståend) är varit hos Ida i fredags, red i spöregnet i går. Thats it. Ååååh vill bara börja jobba nu så man får känna sig lite nyttig.

Kan ingen komma hit och vara värdelös tillsammans med mej? Jag tror det är roligare om man är två. Snälla? Det är bara att ringa... nej föresten det är bara att komma hit. Det ända kravet jag har på dej är att du ska vara skabb.

Så kom nu alla mina skabbiga barn!!




Jag har marshmallows fluff!!




Kommentarer
Postat av: ida

jag kommer, jag lovar!!!!!!! du är en ängel och jag vill ha all tid med dej

2008-07-21 @ 18:33:12
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0