Uppdatering

Jag har inte dött men mitt internet har varit avstängt ut av olika andleningar men nu är det igång igen.
Det är typ inte hänt så mycket sen jag senast skrev. Typ bara att jag kommit hem från Oslo, hängt lite med Jenny och sovit.

Igår var det ferre hemme hos Idisen. Det var helt ok. Vill bara säga till dej Ida att jag älskar dej jätte mycket vad som än händer. <3

Idag ska jag kolla på film och inte göra ett piss... kanske orkar pallra mej iväg till pollen...
Är ap trött så det får bli att just nu. kram

Gonna stay in bed today
Cause I can't stand the light
Don't know why I get so down





Kommentarer
Postat av: IDA

tack för allt, jag älskar dig med!!!!!!!!

2008-07-21 @ 18:32:03
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0