Välkommen till min nya blogg!

Hej hej
Skapade de denna blogg för min älskade vän Idas skull :D

IDA<3

I natt har sötisen klara sovit här.
Hur mysigt som helst. Kärlek till henne.

I måndags vaknade jag men ond och svullen hals. Och idag har jag och mammsen varit inne på akuten och fixat lite pencelin mot halsfluss (streptokocker) Ska äta 3 tabletter om dagen i 10 dagar.
Så några öl i norge blir det bara att glömma.
Åker nämligen till syster i Oslo på söndag och kommer hem på torsdag eftermiddag.
Ska bli riktigt kul att få träffa henne.

Efter att vi hämtat ut the drugs på akoteket så var det en stund kvar tills vi skulle hämta Helena på stationen så vi tog en fika på Bryggcafét. Hur mysgit som helst. Älskar min mamma <3

Nu ska jag ta och göra mej lite nyponsoppa. Är galet hungrig. Men får väll stå ut ett par dagar tills pencelinet har börjat verka så man kan äta normal mat igen. (Har sjukt ont i halsen, kan knappt svälja mitt eget saliv + att jag är så jävla svullen i halsen så det går inte att svälja sånt som är fastare än vatten)

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: A K

välkommen=)

2008-07-02 @ 22:40:35
URL: http://annakristinas.webblogg.se/
Postat av: BassE

det var ju det jag sa!!! :P haha, jag fick spotta hela tiden för det gjorde så ont att svälja :S

2008-07-02 @ 23:02:32
URL: http://basc.blogg.se/
Postat av: ajdahoe

hej och välkommen! och tack! mys.

2008-07-03 @ 13:30:57
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0