FALUN

Är hemma i Falun igen. Kom hem igår kväll vid 11 tiden. Är mysigt att vara hemma igen. Va ett tag sen nu. Fick värsta mysiga välkomnandet av mamma. Hon hade stulit "Karinspepparkakor" från CL-gården, städat mitt rum, tvättat alla mina kläder, vikt ihop dom och lagt in dom snyggt och prydligt i garderoben. Tack Mamma. Det som var lite komiskt var att när jag öppnade garderoben för att kolla hur fint hon hade gjort möttes jag av en Passoa flaska. Hon hade ställt den så att det var det första man såg. Lite kul tyckte jag.

Idag har jag inte gjort så mycket. Mest sovit, läst lite bok och varit i stallet. Fett skön dag. Stod och myste med Leonie i 1 ½ timme. Hon är så söt och social. Har aldrig träffat en häst med liknande beteende. Älskar den hästen. Hon la mulen i mina händer och bara stod där. Jag smälte och pussade henne mellan öronen.

Visst är hon världens sötaste lilla tös?

Träffade min älskade vän Kajsa i stallet också. Har saknat henne grymt jävla mycket. Finns ingen som du Kajsa Bajsa Holm. De är du och jag lixom ;) Ska ut och mysa i skogen i helgen. Var ett bra tag sen sist. all kärlek till dej min vän.

I  morgon blir det att åka till stan och hälsa på BF07b, sola lite, fika med Kajsa och sen ut till stallet och mysa med Leonie och ta hand om Berra. Christine är i norge och kommer hem sent så... ja. I morgon är det jag och Berra helt enkelt. Kommer bli mys efter som Berra är mys. Snäll är han oxå ;)

Berlioz "Berra'" e:Briar

Nu ska ta tända en brasa och kolla på film.
Hare gött Knasisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0