Förvirringen är total

Borde igentligen skriva hur underbar helgen var, eller hur mycket jag älskar mina Vreta babes, men det är totalt stopp i huvudet. Det ända som kommer fram är alla tankar om framtiden, om Jenny, om Leonie. Jag känner mej helt tom i hela kroppen och allt känns bara som en hemsk mardröm. Det ända jag kan trösta mej med är att vad Jenny än bestämmer sig för vet jag att det kommer vara rätt beslut. Jenny du kommer inte gå igenom det här ensam. Vi finns här alla för dej. Känns väldigt jobbig att vara så långt bort. Vill bara åka hem och krama dej. Det är en tröst att veta att det finns folk där hemma som redan gör det. M ocg C lova att ni tar hand om Jenny åt mej!



I morgon är det skola igen. Suck! Får de hur mycket jag orkar med. Vet att Jenny inte skulle vilja att jag bara låg hemma å grät så går för hennes skull.

Lone Linda Viktoria och Denise, ni betyder grymt mycket för mej. Kommer inte klara det här utan er. Älskar er <3

Ska försöka sova nu. Puss å god natt

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du är bäst :)

2008-11-12 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0