Villan 1a

Va ett jävla bra tag sen jag skrev sist men nu har jag fått internet i lägenheten och ska försöka vara lite mer aktiv.

Har precis satt upp mina nya gardiner :) Dom var lite långa men efter som jag har mvg i syslöjd så fixade jag det på ett kick. Haha eller så kanske det tog lite låg tid och jag fick damp men de blev bra iaf.
Har bestämt mej för att ha vitt, rosa och svart i mitt rum. Hitills är det bara en lite lampa som är rosa. :D


I mitt lila hus Villan bor det 10 små vackra barn men alla utan Jag, Becca och Malin är ute på praktik så det är väldigt lungt och skönt i vårat lilla hus. Patrik är iof inte ute på praktik men han är aldrig här för han har sin fjälla nere på vandrarhemmet så han hänger mest där. Blev väldig ensamt när Malin och Becca åkte in till stan för att träna. Jag fick nått ryck och blev handlingsförlamad och låg i sängen i 3 timmar och väntade på att dom skulle komma hem. Och gissa om jag blev glad när dom kom :D

Linköping är helt underbart men det är klart man saknar Falufolket ibland. Vissa mer än andra.

Görschen <3


Den förlorade sonen Maxi


KlasKnas


El knasisarna


El knasisar <3

Och ibland saknar man vissa stunder mer än andra

Ebba , jag satt just och kollade på våran Statoil film och trodde jag skulle gå av på mitten för att jag garva så jävla dant.

Den här dagen börjar lida mot sitt slut precis som mitt blogg inlägg.
I morgon är det en ny dag men körkortsprov och Bowling men V08b<3

Nu ska hag ta mina kolasås marinerade mandariner och gå och lägga mej.
Puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: ebba

hhahahahahahahahah jag dööööööör :)

2008-11-05 @ 19:25:21
URL: http://ebbaac.blogg.se/
Postat av: Klara

jag garva så jävla dant?



när är det okej att skaffa en skriftdialekt?

2008-11-06 @ 12:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0